dansa med läraren

Orkade bara med tre låtar. Var inte så roligt när allt kom omkring och när uppkopplingen började hacka lite smått så stängde jag av. Sitter här hemma och känner mig lite sådär lagomt seg men väldigt sugen på att ut. Ska ta en dusch och fundera ut en outfit och sedan drar jag nog ner på stan.

Gårdagskvällen var riktigt lyckad, hade så vansinnigt roligt. Middag hemma hos Marja, sedan åkte jag ner ensam till Flamingos för att prata lite med Sofia, Mayka och Mau som alla jobbade. Efter en timme eller så kom delar av min klass och hämtade upp mig och vi gick hem till vår lärare Ricardo på fest! Så himla roligt. Det händer väl inte direkt ofta i Sverige att läraren bjuder hem eleverna på fest, eller hur? Fast jag tror han gjorde sig poppis hos sina kompisar att bjuda sin svenska klass med nästan bara tjejer. Alla blev ganska fulla och vi dansade och dansade.

Träffade en svensk tjej på festen (sorry, kommer inte ihåg vad du heter) och hon visste allt möjligt om mig. Hon brukade nämligen läsa min blogg, innan jag hade det där uppehållet förra året. Så skumt att träffa någon som jag inte känner men som ändå visste så mycket om mig. Hon var väldigt gullig och sa att hon kände igen sig i så mycket av vad jag skrev om och att när jag kom in på festen blev hon så paff och tyckte att det var som att se en kändis. hahahaa... så roligt.. hon måste ha varit ganska full när hon sa det men ändå. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback