En liten lägesrapport..

..och en trött sådan. Har skola på morgonen den här veckan men har inte kunnat somna innan halv tre en enda dag. Nu ska jag ta en powernap och sedan åka ner till kontoret och prata med min chef, jag ringde nämligen och sa upp mig i måndags. Känns lite jobbigt, tycker inte om att säga upp mig. När jag sa upp mig från Åhléns började jag nästan gråta för jag tyckte synd om min chef som skulle behöva hitta en ny person att ersätta mig med. hahaha.. som om jag var oersättlig, på Åhléns! Ta mig ner till denna jord tack.

Fortfarande ingen som vill berätta något? Jag vet ju att ni läser. Skriv hur ni mår, vad ni gör, roa mig! Eller skicka ett mail om ni hellre vill det. Saknar er.

m.

Kommentarer
Postat av: Erik B

Hallå kära klasskamrat. Sniffade upp din blogg o kommer kika in lite då o då för att se vad du har för dig!

jag mår bra, har dock fikat mig genom hela eftermiddagen så nu är det nock med cafe con leche för idag. Snart blir det camp nou, barca barca baaaarca!

queiro vivir, queiro gritar queier sentir... la la la..

ses mañana bandana!

/E
http://mobilkameradagboken.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback