ha en trevlig fredag


Igår kväll sattt jag med ett nytt inlägg öppet hela kvällen men jag orkade inte formulera ett enda ord fast jag hade så mycket att säga. Helt slutkörd var jag. Det var väl någon slags psykisk utmattning skulle jag tro, jag var nämligen på IKEA på intervju igår förmiddag innan skolan och det är alltid så stressigt med intervjuer. När du dessutom måste framhäva dig själv på ditt tredje språk så spänns nerverna ännu mer. Det gick väldigt bra. Platsen var ju i stort sett min sedan innan men man vet ju aldrig.

2 timmar efter jag skrev det där ovanför skickar jag nu iväg det här. Fasen vad seg jag är.. Sitter och förbereder mig för dagens lektion. Vi ska ha en debatt och diskutera jämställdhet. Blir nog bra. Problemet är bara att när jag inte kan formulera mig bra, vilket ofta händer när jag pratar spanska, så vill jag bara börja slåss. Ska försöka undvika det under lektionstid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback