hade jag skrivit på spanska så hade uppgifterna varit gjorda..

Känner bara för att blogga.. Och vet ni varför? Jo, för att jag egentligen har tusen andra viktigare saker som jag måste göra. Innan jag lägger mig ikväll borde jag ha skrivit ner mina lingvistiska mål för resten av kursen, skrivit en text om killar i Barcelona och en annan om jag känner mig i Barcelona. Flummiga ämnen och det borde inte vara så svårt men det tar en sådan tid att komma igång.

I helgen blev det inte mycket gjort heller. Gick ut även på lördagen, till Jamboree av alla ställen. Dulce jobbar ju där nuförtiden och det var en riktig höjdarkväll som slutade med sushi hemma hos Katja klockan sju på morgonen. Marja säger att hon har en rolig video på mig när jag rullar min gurktonfiskrulle. Ska försöka sno den och lägga upp här. Sedan jobbade jag på söndagkvällen.
 
Just det.. sen ska jag också tvätta och städa lägenheten. Är egentligen inte stökigt men min nya roomie har inte bara bra inflytande på mig när det gäller mat och träning utan hon är dessutom väldigt pedantiskt och nu får jag dåligt samvete om jag lämna saker framme. Hon har mig under sin mentala piska, undrar hur det ska sluta, hon har ju uppenbara kontrollbehov. Men jag måste säga att hon är grym, jag har haft väldigt tur med mina roomies och det känns som om Lauren kommer bli en av de bästa.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Synd att jag inte fick träffa dig i Barca, men det var ett tajt schema! Nästa gång! Vaya con dios, Magda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback