pâ kontoret..

Kommer ni ihâg att jag förra veckan skrev om att jag har "världens bästa extrajobb" . Varför ska jag kaxa mig sâ jämt? Det kommer ju alltid tillbaka till en, i detta fall en vansinnig helg. Fullbokat och jag har suttit pâ cykeln sedan klockan elva och är fortfarande inte klar. Imorgon blir det dessutom ännu stressigare. Att man ska behöva jobba för pengarna.. Did I sign up for that.? =)

Hann dock med 40 minuters grammatikplugg pâ balkongen till en av lägenheterna som vi hyr ut. Väldigt fin lägenhet med utsikt över hamnen. Brände mitt vita ansikte lite i solen. Det var säkert en sâdär 25 grader i solen sâ jag antar att ni tycker att jag ska sluta gnälla och skatta mig lyckligt osv osv.. Och jag njuter verkligen. Att cykla omkring ute och jobba när solen värmer upp mot 20 grader i februari, det är inte sâ dumt mâste jag säga.

Det enda som egentligen är dâligt med det här jobbet är att jag fâr ännu mindre tid att träffa Toni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback