aaaaaa

Jag har under flera år vägrat att se Efterlyst. För mig finns det nämligen inget läskigare, det är som den otäckaste skräckfilmen fast tio gånger värre. Nu började jag precis se ett avsnitt och jag vet att jag inte kommer att kunna sova på flera dagar. Jag hör konstiga ljud och är helt säker på att det står en mördare i min garderob. Allvarligt, fasen va läskigt det är. När jag bodde i Stockholm var det helt omöjligt att se programmet. Då trodde jag att mördare och våldtäktsmän stod i varenda buske. Jag sprang alltid, och då menar jag alltid, det snabbaste jag kunde hem från nattbussen. Och var Peter inte hemma så ställde jag alltid en stol mot sovrumsdörren och så hade jag stålröret från dammsugaren bredvid sängen. Hur sjukt är det egentligen?! Min fantasi har inga begränsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback