Jobbat

Cyklade över hela Barcelona idag och inspekterade lägenheter. Var helt slut och när jag skulle göra de två in-checkningarna jag hade så blev det superstressat. Betalmaskinen funkade inte och jag fick springa till kontoret och ta en annan. Sedan så fick jag vänta på att sju brasilenarna skulle betala var för sig, och räkna ut olika pris på alla! Jag sa att jag hade bråttom, Toni väntade inne i stan, men de bara -Lugn lugn, det ordnar sig. Aaaaaaaaaaa.. man blir ju vansinnig. Som att jag har lust att sitta där och vänta klockan halv åtta på kvällen. Och killarna var asstöriga och och ville gå ut och festa med mig osv osv.. Till slut orkade jag inte längre..

-Nej!! jag vill bara att ni betalar så att jag kan gå härifrån nån gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback