yada yda

Det känns som om jag bara väntar och väntar på att det här året ska sätta igång. Jag tror att det börjar när skolan börjar. Nu har jag bara ledigt och det är faktiskt ganska tråkigt. Det är som att jag inte hinner göra något, tiden bara rinner iväg utan att jag gör något. Har hängt med Stina lite de senaste dagarna men nu är hon tillbaka i Sthlm.

Här kommer lite mer bilder från de senaste dagarna. Har varit lite slö på att skriva så nu lägger jag ut bilder istället. Kommer nog igång med skrivandet snart igen. Är lite seeeg att komma igång med saker bara. Marja kallar mig Alfons.


1. Fredag. Jag och stina på Improfighters med Toni och Marcel. 2. Lördag. Alfapet hemma hos mig med Marja och Stina. 3,4. Måndag. Fika i Born. 5. I Marjas butik. 6. Måndag kväll. Stina och Dulce på Oviso.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback