bosuuu

Precis när jag kommit igång bra med träningen så blir jag sjuk. Så typiskt.. Imorgon tänker jag gå till gymmet i vilket fall som helst. Ska köra Bosu.. Styrketräning typ på en halv boll, vansinnigt jobbigt. Hade ont i hela kroppen hela helgen efter att jag kört det i fredags. Lauren, min nya roomie, säger att hon kör det med sina klienter också.

Idag börjar jag på IKEA vid tretiden och jag har lovat att ta med några nummer av tidningen som jag gjorde förra året. Var lite stressad av att visa dem eftersom de inte är de absolut snyggaste men nu har jag kollat igenom dem och de är inte så farliga faktiskt. För att vara mitt första jobb är de helt ok måste jag väl ändå säga. Blir kul att se vad de säger.

Kommentarer
Postat av: Erik

Kan du inte komma till skolan imorgon iförd IKEA kostymen? Det vore ju praktiskt för dig då du slipper byta om väl på plats.
krya på dig! /Ekke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback