gråter över spilld mjölk..

Jag har inte en egen dator på IKEA utan flyttar runt som en jojo melllan de datorer som för tillfället är lediga. Idag har jag jobbat hela dagen med två olika skyltar med information som ska sättas upp i matsalen. När jag i eftermiddagen loggade ut från datorn som jag satt vid för att gå hem så försvann tydligen allt mitt arbete. arrrrggghhhhh... vansinnig.. Hade dessutom suttit i typ två timmar med en illustration.. Hoppas att de hittar rätt på det. Pallar inte att göra om illustrationen imorgon.

Förutom det så har jag haft den roligaste dagen hittills på IKEA då jag äntligen fått pyssla med något som jag känner att jag behärskar någorlunda bra och som är roligt. Till Sant Jordi, Kataloniens alla hjärtans dag typ, den 23 april så ska IKEA ge en liten bok till alla anställda och den ska jag redigera ihop nästa vecka. Kul kul!

uppdatering.. det här inlägget skrev jag för typ tre timmar sedan men har inte kunnat spara det.. datorerna är mot mig idag. Har precis kommit hem från gymmet och ska iväg till Dulce på middag. Det regnar men jag och Marja tar hojarna ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback