Q más?

Har ju gjort en massa saker den här helgen. Lite kort:
Fredag: Middag med Toni på ett sushiställe här uppe i Gracia.
Lördag: Maykas födelsedag som firade på en annan japansk restaurang nere i Gotico. Där njöt jag av den godaste måltid jag någonsin ätit, på allvar. Mau och Mayka känner ägaren och chefskocken och de hade gjort en grym meny åt oss med ett grymt pris. Vi satt där i en sådär fyra timmar, sex rätter var tror jag att vi fick i oss. Plus ett antal flaskor vin. Varje tugga var en njutning. ojojojoj... det vattnas i munnen när jag tänker tillbaka på maten. mmmmm..
image211
Den här snodde jag från Maykas facebook, visst är vi läskigt lika. Klippte mig i fredags. Gillas?

Söndag: Chips och McDonalds. Sedan så följde jag med Toni, hans föräldrar och brorsa och såg på när en av deras kusiner spelade basketmatch. Jättekul att sitta i en gympahall igen! De skriker vansinnigt mycket på läktarna och Toni som alltid ska fåna sig skrek som en galning för att hetsa de andra. Jag har inte tråkigt en sekund när jag är med honom!

Kommentarer
Postat av: ida

du är jättesnygg!

2008-03-11 @ 19:20:25
Postat av: Magdalena

Tack! Vad gullig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback