ryck upp dig tonta!

Hemlängtan gick över lite smått och påsken blev inte så dum trots allt. Jag följde med Toni och hans familj till Sitges i ett par dagar så jag firade en familjepåsk trots allt, även om det inte var med min egen familj. Jag har ätit och ätit och ätit känns det som och sovit siesta så klart! Igår åkte vi och såg ett budistiskt kloster i en by i närheten av Sitges, skitkul att se lite mer av Katalonien.

I fredags så gjorde jag ett till jobb som jag kan skriva in i mitt allt konstigare cv. Jag spelade servitris i en reklamfilm för ett te. ACTION! hahaha.. Jag blev sminkad och stylad och hela grejen. Kommer att visas i Holländsk tv i höst.. =) Det var riktigt roligt faktiskt att se hur allt funkar på en inspelning även om min roll inte var den största direkt. Fast jag lyckades gå och servera teet utan att spilla eller skaka allt för mycket i vilket fall. Jag var nöjd!

Kommentarer
Postat av: David

Vi ser fram emot när reklamfilmen kommer ut på Youtube!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback