La cursa de el corte ingles...

1 timme 4 minuter.. Jag är väldigt stolt. De första tio minuterna så gick det bara att gå eller halvspringa så om det varit mindre folk hade nog jag och Lauren sprungit de 11 kilometerna på mindre än en timme. Men det var väldigt jobbigt måste jag säga. I den sista backen upp till olympiska stadium på Mont Juic så var det sjukt jobbigt men Lauren pressade och hejade på mig. För första gången i mitt liv så har jag sprungit 11 kilometer utan att stanna en enda gång!! yihoooooooo. det bästa var att springa ett varv inne på stadium.. lekte lite kluft där inne, sprang ärevarv och slängde kyssar till tomma läktare. När vi sedan kom in till målet på Plaza catalunya så sprang vi hand i hand med armarna uppe..hahaha.. som två blonda fån..

Kommentarer
Postat av: Mette

Mycket mycket imponerande, hade jag varit vaken hade jag dragit till stadion sa laktarna inte varit tomma!

2008-05-19 @ 00:55:14
Postat av: Mette

Mycket mycket imponerande, hade jag varit vaken hade jag dragit till stadion sa laktarna inte varit tomma!

2008-05-19 @ 00:55:28
Postat av: Erik

Starkt jobbat tjejjen!! latt att ni hade sprungit under timmen om ni fatt springa massa koer. Det mastes ju nasta firas med nagot att dricka i veckan =) 7-kamp nasta!

halsa ikea
/e

2008-05-19 @ 09:59:30
Postat av: Mayka

BRA Magda!!! Neste aar tar du det LETT paa 55 min:)

2008-05-22 @ 17:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback