Hej mitt lilla bortglömda bloggbarn!

Jobb, jobb, jobb. Träning, träning, träning. Så, kort sammanfattning av senaste månaderna. =) Nu börjar jag komma in i jobbrutinen och jag trivs jättebra med att kliva upp halv åtta varje morgon.. So far iaf.

Jag har hunnit springa två tävlingar sen sist också. Den första var La cursa de la Merce som jag och Lauren sprang på 53 minuter (10 kilometer), den andra sprang jag i söndags, la cursa de la Barceloneta, men den fick jag springa ensam för Lauren har nåt fel på sina hälsenor och får inte träna just nu. Det var iaf 11 kilometer som jag sprang på 56 minuter. Jag var så nöjd och stolt när jag kom i mål och nästa 10 som jag springer ska jag nog klara på under 50 min. Vi får se, den är på söndag i vilket fall. Mina kompisar här nere tror att jag fått nåt fel. De kan verkligen inte förstå min nyförälskelse till att idrotta. För mig känns det bara som om jag börjar ta igen för borttappad tid de senaste åren. Jag mår verkligen så mycket bättre än vad jag gjort på väldigt länge.

(Tack Biggan för att du skickade kommentaren så att jag kom ihåg min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback