söndag

Väckarklockan var ställd på 06.30 imorse. En söndag!! Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin klivit upp så tidigt en söndag. Och här nere så brukar jag sitta på metron på väg hem från krogen vid den tidpunkten. Men och andra sidan så får jag alltid ångest att vara på väg hem samma tid som andra kliver upp så det var skönt att vara på andra sidan så att säga..

Klev iaf upp för att åka ut till Castelldefels och springa. Sträckan i sig var ganska trist förutom delen när man sprang bredvid havet. Jag var faktiskt tillräckligt pigg för att hinna njuta av utsikten. Mitt mål var att springa under 50 minuter (10kilometer) och jag sprang på bra och vid 7 kilometer så låg jag bra till i tid. Sedan vid 7.5 kilometer så svänger hela klungan av ut på stranden! Vi var tvungna att springa ungefär 200 meter i blöt sand och när jag kom upp på asfalten igen så tog det ett tag innan jag kunde komma in i samma rytm igen jag gick i mål på 50.39.. Så nära men fan att jag inte lyckades.. Nästa gång ska jag under 49..

Kommentarer
Postat av: Stina

Hejsan!

Fick upp din blogg när jag sökte runt lite efter kommentarer om braheskolans spanskakurs med praktik... just den som du läst! (:

Hittade ingen mail som jag kunde kontakta dig på så jag skriver väl här och hoppas att du ser det.

Vore iaf väldigt kul om du ville berätta lite för mig om dina erfarenheter av kursen. Funderar på att söka den till våren men vet inte riktigt..



MVH Stina

2008-10-30 @ 18:32:31
Postat av: Stina

Hmm, kom på att du kanske inte ser min mail...

om inte så är den
moonlight[email protected].



Tack! (: / Stina

2008-10-30 @ 18:33:56
Postat av: carro

Hej!



Jag fick oxå upp din blogg när jag sökte på braheskolan och jag skulle gärna, om du har lust och tid, lyssna på dina tankar och erfarenheter om braheskolans spanska kurs i barcelona. Har du någon mail man kan nå dig på??



Mvh Carro

2008-11-02 @ 23:17:48
Postat av: Anonym

Hej kusin! Haha mamma är så rolig å undrade varför Magda inte skrev nå mer än en liten kommentar... hehe hon hade nog inte fattat att de här var en blogg:) Men gu va duktig du är som springer hela tiden! blir himla imponerad! Du får sprida lite sån energi och motivation till mig när du kommer hit över jul=)Hade bra så ses vi snart! Kram kram!

2008-11-10 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback