snabbare smalare tack

Hittade ett par skitsnygga stövletter igår på Lefties, de säljer typ andrahandssortering från Zara, Mango och lite andra spanska märken. De hade iaf en massa jättefina skor från Zara för runt 20 euro. Så igår när jag kom hem så ville jag testa skorna med mina nudie-jeans som jag köpte i januari och som jag inte använt sen i maj (funkar inte med byxor här under sommaren) men de gick inte att få över låren!! Vad deprimerande. Det konstiga är att jag känner mig smalare eftersom jag har mer muskulösa ben nu men det här funkar i vilket fall inte så idag har jag startat en inga kolhydrater-diet. i oktober ska jeansen sitta som ett smäck. Så jag har två mål till oktober, milen under femtio minuter och glida in i mina 28:or. Ska utnyttja att jag bor med Lauren.

Första dagen började i vilket fall med ägg till frukost och sallad och köttbullar till lunch sedan en tarmsköljning en sådär två timmar efter lunchen. Köttbullarna måste ha varit dåliga för precis samma sak hände igår kväll när jag åt dem. Kopplade det aldrig till att det var nåt fel på maten så jag tog med resten av köttbullarna till lunch idag. Mådde så illa.. men men.. effektiv start på bantningen eller hur?

Kommentarer
Postat av: biggan

Hej min käraste systerdotter.Det är alltid jobbigt att försöka gå ner i vikt.Maggan och jag var ju väldigt duktiga för några år sedan .Då gick jag ju ner till 70kg och mådde jättebra.Det har ju sedan gått lite uppåt framförallt för att jag har så besvär med mina knän .Jag har varit och röntgat dem idag .Vi får väl se om det blir operation så småningom.Jag gruvar.Hoppas att du har det bra med ditt nya jobb.Du får väl lite mer pengar att röra dig med och det är ju alltid bra.Jag har varit till josefine några dagar och träffat lille Neo.Han är jättesöt och alldeles underbar.Det är roligt att de fick en så frisk och livskraftig liten kille.Du får fortsätta att ha det så bra i Barcelona.Jag hoppas att det inte är så kallt som när vi var därnere.Kram från moster Biggan.

.

2008-10-16 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback